Geoblog.pl    genek    Podróże    różne nieskatalogowane - głównie górskie    Pola w górę znowu hula !!!! chyba będzie wymarzona trzecia złota kula......

Pola w górę znowu hula !!!! chyba będzie wymarzona trzecia złota kula......

Polska, Warszawa

to już prawie finisz. Pola znowu w górę !!!. widać pięty geoblogów co są kilka oczek wyżej. Ola i Łukasz 31 pozycja - wspaniały blog , rewelacyjna podróż - z niecierpliwością czekam na każdy kolejny wpis , tym bardziej , że dotarli do okolic w których niedawno byliśmy , miejsce niezasłużone - powinni być znacznie znacznie wyżej. No ale są daleko w Azji , więc czasu na walkę o każdy SMS nie ma.... Za rok - ten blog wygra!!! No chyba , że nie wróca do tej pory....wtedy wygra za 2 lata!!!! Pozycja 33 - kolejny geoblog - deryngsy tuż obok oli i łukasza w malezji tuż obok w stawce. Rewelacyjne w tym blogu są kosztowe podsumowania dnia coś niepowtarzalnego i bardzo pomocnego .... no i ta ekspresja!!! Tuz za nimi 34 miejsce - ZULA. Nic dodać nic ująć. Na pewno zasłużona nagroda na superblog geobloga. 36 miejsce - zuzka kolumbia. Tego bloga nie czytałem , ale przeczytam jak będą się wybierał w te rejony. No i 37 - genek.geoblog.pl - pierwszy blog z listy bez trzech złotych kul , czyli myśle że brakuje 1 , 2 max 3 głosów. Może damy radę? Siły rozkładamy jakoś tak za bardzo rozlaźle.. tak jakby na te górę pełną złotych kul trza się wspinać miesiąc , a tu już za niecałe 12h finito. No u nas jakoś zawsze tak ślamazarnie idzie , jeszcze jak Pola miała do roku to się ją pakowało do plecaka i w drogę , a teraz to ona sama już swój plecak nosi , sama chodzi po górach , ba nawet sama planuje nastepny dzień :)))