Geoblog.pl    genek    Podróże    różne nieskatalogowane - głównie górskie    Życie w czasach zarazy
2020

Życie w czasach zarazy

Polska, Warszawa

Cicho tu , cicho tam , trawy rosną , zwierzęta wchodzą do miast , wyborcy siedzą w maskach w domach, a władze wypłaszczają , wymazują , kwarantannują , odmrażają i przy okazji kradną na potęgę korzystając z chwili zamieszania i nadarzającej się okazji.
Pola korzystając z tej chwili czasu postawiła na rozwój fizyczny i prawie już wzrostowo przegoniła Anię , a taka była mała.... a teraz w Ani buty ledwo się mieści :)
Przepadły mi 4 wyjazdy tej wiosny: marcowy kralicki śnieżnik w Czechach ze znajomymi górskimi trollami , marcowe biegówki w Jakuszycach z grupą cilosową i zdobywającą Koronę Gór Europy , wielkanocne Azory i majówkowe Wyspy Owcze. Założoną kasę na dwa pierwsze wyjazdy uczciwi organizatorzy zwrócili , na dwa pozostałe nawet nie zdążyłem cokolwiek wpłacić. W kwietniu i maju udało mi się wyskoczyć z domu 3 razy: na 3 dni w Rudawy Janowickie z kolegami , a reszta ot tak na króciuteńko z Anią i Polą bez noclegu do Pomiechówka i nad Zegrze.
Nadciąga moje ulubione Boże Ciało , co zawsze jest w czerwcu i zawsze jest w czwartek. Tego odpuścić nie możemy. Jedziemy na 4 dni na kajaki na Wkrę: trochę sami , trochę w grupie. Pogoda podobno ma być.
Odnośnie wakacji , to nasz plan zakładał 2 miesiące w Azji na trasie Wietnam , Laos , Kambodża, Tajlandia , Birma , Bangladesz , Indie i może Nepal , ale oczywiście wiadomym jest , że są to plany nierealne, na szczęście nawet biletu nie zdążyliśmy kupić.
Obecny plan skupia się na Europie elfem jak otworzą granice , albo na Polsce rowerem i kajakiem jak granic nie otworzą. Sytuacja wymusza na nas elastyczność , ale z tym to akurat u nas problemów nigdy nie było. Nie dawajmy się!!!

Danach
Danach - 2020-06-10 00:45
Racja ,nie dawajmy się .Pola po wakacjach przegoni Anię i na kajaki będzie chciała jechać z kolegami :) ale póki co Rodzina górą. Pozdrawiam

zula - 2020-06-10 06:50
Miło Was widzieć!
Życzę realizacji planów oraz zdrowia i radości.

Pamar
Pamar - 2020-06-10 08:57
Jak pięknie Poli włosy urosły :)
Też mamy taki plan aby lepiej nasz kraj poznać :)

marianka - 2020-06-10 09:02
Nie dawajmy się!
Gdziekolwiek nie będziecie - na relację czekam zawsze!
A Pola faktycznie, niesamowicie urosła! Pozdrowienia dla całej rodziny!

stock - 2020-06-10 09:12
Kilka miesięcy wypadło, ale ja mam ciągle nadzieję, że od września podróże powrócą. A jak nie, to też Polska, coś trzeba razem zorganizować!

louis
louis - 2020-06-10 10:15
No niestety, ta zaraza spadła na nas jak grom z jasnego nieba i wszystkie plany zniweczyła. Ale sądzę, że do sfinalizowania Twojego planu, o którym rozmawialiśmy w Streetcie podczas spotkania NomadManii, chyba już niewiele gór pozostało? Zaledwie kilka..? Więc jeszcze wszystko można nadrobić.
Pozdrowienia

migot
migot - 2020-06-10 13:03
No plany mieliście piękne! Oby za rok już to było wszystko możliwe...
Trzymajcie się!

sestian
sestian - 2020-06-14 13:31
Głowa do góry! Czas na plan B C i D :)